=)

varit dålig på att upptatera.. :( sry men den 19 var vi i norge hela dagen o igår var vi in till uddevalla o köpte bas till babyskyddet som bebis nr 2 ska ha när den är född o sen köpte i en leksak till melwin som han gilla.
idag kom linda med ett tält som vi köpte till melwin men katten gilla det :P haha.. annars händer det inte mycket var på barn o ungdomsmot.. o kolla om melwin hade astma o det var dom ej säkra på för dom hörde inget idag men när han blir förkyld nästa gång ska dom se hur det låter... hoppas han klarar sig i från det.. Idag ska melwin få vara vaken hela eftermiddagen för att se om han somnar lättare inatt.. för han sov mellan 10.45-12.45 Idag o inte sovit sen dess.. o jag mena klockan är ju 5 så han kan allt pressa sig vaken 2 timmar till innan det blir sängen..
Micke ska iväg o göra löpartest idag o jag ska ligga på soffan med magont.. mmår så jävla illa så vissa dagar får jag ta lergigan comp mot det som ska dempa min illlamående o det gör det till en viss gräns men vad gör de om jag mår illa jag spyr iaf inte som jag gjorde med melwin o sen brukar man bara må illa till v 13 o jag har snart gått 8 fulla veckor så jag menar inte långt kvar =)
225 dagar kvar till bf =) upps längtar dit men inte till vintern.. men idag har det varit så varmt att jag har gått med linne ute =) såååå skönt nu blir det att underhålla melwin för micke ska åka nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0