döv??

tråkigt... melwin somna tidigt ikväll o micke slutar om 2 timmar o jag sitter med öroninflammation som dom inte vill bota på vårdcentralen dom tycker att det går över när trumhinnan gått sönder..
sen blev vi lurade på vårat abonomang o nu ska vi häva det,.. suck massa knövel.. löser sig imorgon då vi ska ställa honom mot väggen..
jag känner mig väldigt döv just nu.. hör inget på vänster öra.. inte roligt då det är det örat som är mot sovrummet där melwin sover o ytterdörren som e låst.. katten vill mysa men jag vill sitta lite själv nu så hon ligger brevid mig..
längtar tills den 20 mars då jag ska få se min bebis för första gången <3 o se om det är en eller fler =)
denna vagn har jag bestämt mig för till nästa gång..http://www.youtube.com/watch?v=EsiGEZHt3DI blir det en eller så blir det denna ändå... =) älskar vagnen så mycket så jag kommer inte att ändra mig.. =)
när jag döpte min son till melwin så fanns det ingen i hela världen som hette det.. men idag heter alla det.. samma sak ni som ser på "Sveriges värsta bilförare" vet han som slåss så kan ej namn på han men han har ju blivit pappa till en melwin med... ja ja fint namn o jag förstår att alla vill ha det namnet =)
jaha nu har jag inte så mycket mer o säga...
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0