vaken natt

inatt har melwin varit vaken till o från. Först ville han inte sova igår på middagen så melwin somna vid kvällsmaten o jag fick ge han medicin, tvätta, byta blöja o sen lägga honom. sen vakna han 2 ggr innan 00,00 sen vakna han vid 1 o 3 då gick droppen. efter mkt kämpande så la jag melwin i våran säng med lite alvedon då jag tror att det är växtvärk eller att han inte bajsa igår . så blev ca 2 timmar sömn inatt. så nu ligger gubben o sover så får jag sova när melwin ska sova sen. skriver mer sen 
 
kommer lite bilder på melwin från igår 
 
 
 
 
 
sen var vi ute o cykla igår med.. =) det regna så vi klädde på oss regnkläder =) 

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Gubben då!

Svar: mm var en jobbig natt
Johanna Olsson

2012-06-27 @ 11:16:24
URL: http://www.hejtina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0