student

igår tog bästa linnea studenten =) ÄLSKAR DIG bästa syster.. så stolt jag är över henne o så mycket god mat , efterätt o fint sällskap av nära o kära.. kommer lite fina bilder på går dagen =)



fina linnea redo o klar 



melwin springer runt hemma =) här är innan vi bada o gjorde oss klara.. =)



här har dom gått ut =) min fina syster står där någonstans <3



syrran o hennes kille <3 så fina



nyvaken melwin med en stolt moster <3



här har ni min stolta pappa <3 älskar dig. världens bästa morfar/pappa



linnea skär upp efterrätten!! =)

nu blir det lite godis sen sova... imorgon är sista dagen här för måndag åker jag hem igen till min fina micke o vårat hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0