kalas

Hej, dagen börja med kalas för emmas son kian som fyllde 4år =) melwin lekte super bra med barnen efter en stund blyghet, det bjöds på god tårta o mycket roligt skratt =) helt sjukt att emma o jag har känt varandra sen jag umgicks med hennes bror o hans dåvrande tjej men dom har gått isär sen länge o ändå umgås vi super mycket tillsammans. Sen bar det av till linn o maggan och massa bus o lek där med =) melwin pussa o krama linn massor o sen sat maggan o jag o tjöta massa god mat. =) så sött o se linn som har DW tror jag det förkortas o hon är runt 8 år o världens snällaste tjej. hon tog melwin i handen o gick in på rummet o lekte o hon bjöd honom på glass o massa mys <3 När vi satt o käkade åt melwin jätte bra med mat o satt på en tripptrapp stol för första gången  UTAN bygel.. så stolt över min älskade melwin<3 han satt där o åt skit bra o det gör en så stolt att åka till folk o man ser att ens barn är glad. Tog inga bilder på denna dag men lovar att det ska självklart tas massa alla andra dagar =)

nu blir det att ta det lite lugnt o hoppas på att skatte pengarna kommer i morgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0