crusing igår

igår var jag med katta in till lysekil o kolla på fina bilar.. vi var som två små 20åringar.. ATTANS jag är nästan det idag med.. hehe.. sov hos henne inatt för det var så mycket folk att vi kom inte ur stan :/ Idag vakna jag av att jag sakna melwin massor så micke o melwin hämta mig o vi åkte till torp =) köpte lite saker till mig o sen så stor handla vi lite =) På vägen hem var det kö en mil till torp ( köpcentrumet ) vi var på idag men tack o lov åkte vi där i från när folk åkte dit =)
Nu har jag nyss käkat, börja steka köttet o illamåendet kom krypandes så jag fick i mig lite mat sen sätta mig här. ska tvinga i kroppen lite kaffe sen bada o sova. Jo det med micke fick sovmorgon till halv 9 idag o kan inte fatta att jag aldrig får det. hoppas på det imorgon.
Nu inta soffan o döda min illamående

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0