yes

Idag har vi solat, badat, käkat grönskaks - frukt- kycklingsallad och grillat =) Inte mer än så dagen sluta utan krig med melwin då han brukar kunna bli arg för allt om han e trött. men nu sover han o käkat bra o varit almänt snäll idag.
Nu sitter min älskade och jag o kollar på afv på kanal 5 o inväntar sockerkakan som står i ugnen sen sova tidigt är trött som bara den. imorgon hoppas vi på mer sol så vi kan nuta i solen o bada ännu mer. 
 
Vill köpa mig en stutsmatta. blir så sugen på en när jag ser kompisar har det o melwin tycker det var skit kul när vi var där i veckan o hoppade =) 
 
INGEN MENS ÄNNU.. vart i helvete har du tagit vägen? jag väntar på dig!!!!!! nä nu mys framför tv:n 
 
 
HAAA det gött 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0