tråkig dag

Idag har det regnat massor, melwin tog sovmorgon idag men jag själv vakna runt 6. kunde ej somna om... allså är så bebis sjuk nu så jag bara drömmer om det dag som natt. hoppas det händer något snart så jag får ett fint +
Melwin går o ropar på bebis ibland så säger han till sina leksaker BEBIS? jag bara nä och sen säger jag vad det är :P
Snart ut o gå mednas det är okej väder då det har regnat massor idag, var i väg till vc med melwin med för han har sådan hosta men dom sa bara ÖKA hans mediciner o se om det hjälper sen ska vi in på odling i morgon o se om han har någon bakterie som gör att han hostar hela tiden i en månads tid. inatt hade jag en cp dröm att jag hade fiskar i en påse o flög runt mellan olika världar o träffa gamla kompisar till mig =)

" extra sak, vad tycker ni om detta? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15054545.ab .  jag blev så ledsen när jag läste att en mamma lämnat sitt barn för o dö. själv kämpar jag på ett syskon till melwin o får missfall. jag menar jag har råd o tid för en till men hon verka inte ha det :( 
 
 
 
melwin la pussel idag medans jag lagade mat =) 
 
 
här om dagen bytte vi plats i bilen på melwin för jag tkr att när man sitter fler i bilen så får man bättre plats så. =) så testar så här ett tag för melwin ska sitta där när nästa bebis kommer då bebisen ska sitta vid kanten ni ser på bilen o sen på andra sidan ska någon kunna åka med oss om det ska behövas =) nä fan ut nu då sen sova tidigt ikväll.. är så trött nu för tiden.
ha det gött =) S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0