söndag =)

då var det söndag igen, tycker dagarna rinner på ganska bra =) idag har vi varit nere vid havet o snackat lite med familjen bråten, när vi åkte hem där i från så somna äntligen melwin då klockan var halv 2 när vi kom hem så han fick bara sova en timma. Tycker dagen annars varit kanon melwin har käkat super bra till kvällen och nu ligger han. två kvällar i rad utan bråk vid kvällsmaten o han ligger innan 8 =) så skönt. kommer bli tidig kväll för mig med idag. är så trött o mår inte så jätte bra. har kväljningar nu på kvällen, undrar vart dom kom ifrån.

hittat ett spel som är ganska roligt o spela " Wedding Dash 2" lite avkoppling <3 älskar spel som typ cake mania o sånt. men spelat klart alla dessa så fler spel tips tack =)

ska spela lite Wedding Dash 2 nu. ha det gott mina vänner =)

Kommentarer
Postat av: ★ Katta - Mamma till Bell, Mell & Nova ★

Sv: Nova har ju Melvins nu. Melvin har aldrig gosat med den som Nova gör. O tycker att rosa passa henne lite bättre, så när jag hitta den köpte jag den direkt :)

Svar: okeej. så söt =)
Johanna Olsson

2012-07-23 @ 13:58:52
URL: http://kattaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0