mhmmm

Imorgon ska min sambo ut med båten o 3 kompisar, själv får man inte följa med denna gång eller någon annan heller. För mickes kompis tkr det är bökigt att ha barn med. Det är ju inte hans unge = inte hans ansvar om barnet. Jag önskar jag hade körkort o båt o allt var man ska ha för att kunna ut o åka båt. Melwin har inte varit ute för första gången ännu o vi har ingen båt o ingen vill ha med melwin så jag känner att livet suger när det gäller sånt :/ 
ja ja sånt är livet
 
nu ska melwin få bli badad i handfatet efter få lekt lite med kvällsmaten :P
 
ha det gott nu skiter jag i allt o deppar sönder för att min dag kommer bestå av att vara ute på våran gård o hemma för INGEN vill ha med mig o melwin eller vara med oss :S 

Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Theo och Tim

Fast jag tycker de beror på vad man ska göra på sjön... bara åka runt... eller ska man ut och fiska??

Mamma och dem har båt men vi har inte vart ute med den sedan Theo föddes...
Men skulle inte välja ha med dem ut om de är fiske på G.. De är en sak att åka runt ...

Mamma har en flytväst till Theo... så han kommer få åka med ut i sommar då de blir åka runt och bara ha det gott... Tim får vänta... om jag inte hittar någon billig flytväst någonstans...

Svar: jag har flytväst till melwin. har en som han skulle ha som nyfödd men ikke blev använd o denna han kan ha nu, klart melwin kommer följa med när vi ska fiska..kanske inte denna gång iof
Johanna Olsson

2012-07-07 @ 21:34:33
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com
Postat av: Jannice

Ibland blir det tyvärr så... Tråkigt att folk tänker så! Det är ju inte så att du släpper allt ansvar för ditt barn bara för att ni är på hans båt :/

Svar: heller hur är det så.
Johanna Olsson

2012-07-08 @ 08:08:40
URL: http://jannicehakansson.wordpress.com
Postat av: Veronica - mamma till Theo och Tim

Jo klart jag tror att ni har flytväst... utan de jag menar att när man ska fiska så kan jag själv känna att de ska vara stilla i båten, lugnt osv... därför skulle jag inte ha med mina barn varken Theo eller Tim om de är fiske tur man ska på! Men ska man åka bara runt på sjön så klart jag skulle ta med barnen då är de lite annat.
Hoppas ni får en fin dag!
Kram <3

Svar: jo klart, men melwin kommer bli med ut när vi fiskar med. =) men nu åker jim o micke ut idag så tar vi en annan dag =) tack det samma <3 kram
Johanna Olsson

2012-07-08 @ 10:09:34
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com
Postat av: Veronica - mamma till Theo och Tim

Visst kan man ha med dem när man fiskar också... men sedan beror de lite på vad man har för båt tycker jag... mammas båt har höga kanter och barnen kan sitta bra iden... även grannens båt där kan barnen sitta under kapellet... inne i båten om det är så...
När jag fiskar vill jag ha lugn, det måste vara stilla.... får ingen ro med barnen med...

Svar: okej. men det är en smaksak =)
Johanna Olsson

2012-07-08 @ 13:12:09
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0