lek o buslandet

Idag var vi i väg på lek o buslandet i GBG o det var roligt melwin o min bror lekte massor =) men så varmt det var. o det var också där det var den DISKO branden för några år sen där massor av folk dog osv. men gud vad stort o roligt. jag lekte lite jag med. melwin kunde ju inte göra alt själv men klart jag kommer åka åter dit men melwin ska få bli lite större tror jag =) 
 
nu sitter vi o äter buddapest bakelse och njuter av lugnet =)
 
blir sängen tidigt idag o mensen är ännu sen o JAG ÄR INTE gravid  för jag testa med cb test o den sa minus :( så nu blir det att vänta på mens o börja om
 
 natti

Kommentarer
Postat av: ★ Katta - Mamma till Bell, Mell & Nova ★

Har ni varit på trestads lekland nångång?

Svar: nej vi har inte det =) blir o testa det med någon gång
Johanna Olsson

2012-07-20 @ 21:28:55
URL: http://kattaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0