Grilla!

Idag är det kalas väder. sovit mellan 10-13 idag för jag sov så lite inatt så sambon fick sova till 10 idag. två utvilade föräldrar, just nu sitter melwin o bygger pussel på en filt under parasoll. själv sitter jag här o väntar på att jimsan o micke kommer så vi kan grilla köttet som ligger i marinad. =) underbara tisdag <3 melwin har sovit middag o verkar vara på super bra humör TACK o LOV. nä älskade sommar du är så välkommen o du får gärna stanna till typ oktober så jag kan få fin färg innan sommaren är över. har inte så mycket o skriva just nu. pratat med hyresvärden idag med och planerar hur jag vill ha på trädgården vi har. vill köpa mig gräsklippare o staket men pengarna finns inte riktigt för det.sen vill jag köpa lite leksaker till melwin o ha på tomten men jag vet inte vad ännu. 
 
Ha det så gött alla vänner o ovänner. ( vet jag har sånna som följer bloggen min med. ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0