god morgon

 
somnade klockan 5 imorse så micke gick upp med denna söta prins <3 när jag vakna så värmde jag maten från igår o det var gott. så här såg melwin ut efter att ha käkat mat =) nu är klockan 20 över 12 o melwin ligger för sin middagsvila =) och jag sitter o dricker energi dryck. för mitt test visa - idag så nu kommer jag släppa detta o hoppas mensen kommer så jag kan börja om. kommer inte mensen innan den 14 aug så kommer jag kontakta BM igen sen kommer jag ringa gyn o be dom kolla vad felet är. för inte roligt när man har massa grav syntom o så får man ej +.jag mår illa hela tiden, trött, stinn i magen, lätt retad, kissar hela tiden, halsbränna detta är vad jag har till o från.  nu sover iaf melwin så jag ska spela lite o ta det lugnt o inse att halva dagen redan är förbi. skönt att jag har så underbart snäll pojkvänn som hjälper mig med det mesta. =) för som idag ställde jag frågan om han ville ta köket eller melwin ( om du ser hur melwin ser ut kan du gissa hur resten såg ut) o micke valde köket då han plocka ur diskmaskinen, plocka i och torka rent efter melwin så tog jag rent denna troll unge o la honom. skönt när man kan dela på sysslorna. men nu känner jag att semstern kan ta slut för man går lite på varandra (fast inte så vi blir ovänner för det kan vi inte bli ) 
nä nog med skrivande nu. ha det bäst 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0