barnvakt =)

Idag har jag o melwin haft bebis på besök =) världens sötaste leon har varit här några timmar. melwin somna vid 12 o då kom leon. Jag satt o mös med honom till klockan 2 då visa han att han var trött så jag la honom i babysittern för att få sova
 
 
så här somnade han men när han somna så vaknade så klart melwin o melwin ville INTE att han skulle sova så han väckte leon och jag kände det att istället för att säga till melwin när det inte är vårat barn eller att jag har bebisar här hela tiden så bar jag in leon till min säng o bädda upp så han inte skulle kunna ta sig ur sängen.
melwin o jag leker o busar tills jag får en känsla att jag ska kolla till leon. Jag går in o kollar in honom då ligger han vaken o skrattar åt mig när jag kommer in.så 30 min vila blev det. =)
Sedan blev det lite lek o bus med båda killarna.
 
 
här är lite bilder på killarna.. melwin är snäll mot leon o ibland får jag påminna honom om att vara försiktig med honom. melwin vill hela tiden "ta bort" hans smultron märke o då säger jag till melwin o han förstår att det är aj aj =) 
melwin visar leon hur man leker med babygymmet =)
 
efter leon har åkt hem
 
så börja melwin ropa efter bebis!!! o leta i sängen där han såg att jag hämta han sist. sen släpte melwin det efter ca 30 min ropade =)
 
sen försökte melwin klättra upp i sin ikea fotölj.
 
 
nu har melwin kommit upp SJÄLV o vad gör han då? undersöker det han har i byxan. han drar ner blöja o kallsongerna o kissar lite var stans.. 
nästa problem är att komma ner 
 
 
det var ju inte heller svårt. =)
 
Ikväll har han också börjat klättra på tv bänken. han drar ur en låda som har barnlås så blir det litet hål när den är utdragen ( fick ingen bild på det )= ) men men nu sitter jag här o kollar på tv:n ska snart äta är hungrigo har ont i halsen.  :( men men ha en bra kväll så skriver jag kanske mer i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0