usch....

vad jag har saknat att skriva på bloggen.. har inte haft något internet sen vi flytta. men nu så har vi internet så nu kommer jag blogga massor igen.. :)
Idag har jag o mina killar varit på ikea o där blev det en rullgardin, spegel, hyllor, badbalja o massa annat roligt :) sitter nu nyduschad o klar för sängen.. då melwin sover o gubben sover för han ska snart upp för han ska jobba inatt, kan inte dricka varm oboy ikväll som jag hade tänkt för inget funkar här hemma.. strömmen som går till spisen, lamapn o fläkten över spisen, diskmaskinen, lampan ute o lampan i förrådet går inte att tända eller använda.. jag blir galen på vaktis som var här när jag ej var hemma igår... i morgon blir det att klaga som FAAAAN
lägger upp bider i morgon orkar inte göra det nu för jag äter nu o sen sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0