mammas födelsedag <3

Idag är det inte vilken dag som helst utan min mammas födelse dag... GRATTIS världens bästa mamma<3 första gången du fyller som mormor <3
Idag har jag varit super arg då vi inte får tag på någon som kan fixa våran spis.. får se om dom hör av sig snart på måndag blir det att ringa hyresgästföreningen för att kolla om dom kan hjälpa oss att kunna laga mat igen.. suck säger jag bara.. men men idag har jag o micke varit ute o gått sen ner till jimsan en stund där vi skulle hjälpa honom med tv:n o melwin ville också hjälpa till
trött som bara den var melwin. Idag klara jag inte av att hålla honom vaken längre än halv 8.. ska snart väcka micke som ska jobba inatt igen o då ska det ätas lite macka sen sova för min del så jag orkar allt som står på schemat.. ska till gamla lgh o fixa lite o få sålt tvättmaskinen hurrrraaa underbart att slippa ha 2 st :P imorgon ska jag upp med alla kläder o tvätta lite tror jag.. skulle gjort det idag men känner ingen lust när inget vill funka för oss.. ja ja har inte så mkt mer att säga.. kommer bilder på våran lgh sen när den är klar "tror jag iaf!" :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0