yr

usch så illa jag mår.. det bara snurrar i skallen o svartna för ögonen när jag var ute o gick.. ussch säger jag bara... blir o lägga sig om en stund men först trötta ut melwin lite mer o sen byta blöja på melwin.. :)
inatt sov jag super bra då vi är kvar i munkedal ännu.. hoppas vi stannar här ett bra tag till för jag gillar detta hus
snart blir det att ringa till vc o kolla svaren på mina prover jag tog i torsdags sen hoppas jag att min remiss kommer snart så jag får kolla upp mina magsmärtor...'
nä skriver mer sen vill vila nu ha de

Kommentarer
Postat av: ★ Katta - Mamma till Bell, Mell & Nova ★

Fick du svar på dina prover?

2012-02-07 @ 18:43:25
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0