varit hos läkaren idag..

Idag var vi på babycafé den vara mellan 10-12 sen skulle jag vara på vårdcentralen klockan 13,30 så blev att springa på stan medans melwin sov mellan halv 12 till halv 2 så sällskap fick jag ej heller.. goa unge min <3
på vc klämde han på min mage o sa " har du ont här o så tryckte han på massa ställen!" aaa eller nej sa jag beror på vad jag kände o han sa " detta kan vi utesluta... så blev massa prover o sen blev det att må mer illa... :/ nu väntar vi på remiss från gyn i trollhättan så då ska jag sit o göra ultraljud o se så allt står rätt till efter förlossningen jag hade i maj..
annars idag har vi käkat tacos o haft en mys dag. handla ett par fina byxor till melwin men det var st 86 o var tajta över rumpan o lite långa i benen.. suck svårt att handla kläder till honom. :(
här är en bild på melwin när han äter kvällsgröt.. gillar hans stil som han sitter :) mammas godning åt super bra.. han bada förut idag med :)
nu ligger gubben o sover på soffan eftersom han ska jobba natt, melwin sover i sängen o jag sitter här o ser idioter som kör på 4an en av dom e från brastad där jag bor.. träffa han på ica här om dagen... usch nä nu blir det att ta mina piller som läkaren sa att jag skulle ta tills jag varit i väg på remissen... det är 2 alvedon o en ipren.. natt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0