vår?

när räknar ni att våren är här? jag tycker våren har kommit så fort man ser tueelago eller snödroppar...
här har jag 2 bilder på snödroppar =) dom har nyss slagit ut fick såååå mkt vårkänslor när jag gick upp till postlådan
här har vi huset o åkern från vägen =) massa fint när all snö är borta =) lite is kvar på vissa ställen
melwin myser i solen.. han är inet van o se solen så stark då han låg i vagnen i somras o upplevde inte solen då.. men iår köper jag solbrillor till honom
Imorgon åker vi från våren på kusten till vintern i värmland <3 ska dit o hämta hem min älskade lillasyster o hennes dotter wilma <3

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Åh, vad härligt med blommor!!! :D Jag räknar nog inte att våren har kommit när blommorna kommer för de blommade i december och knopparna på träden slog ut... :)

Men jag tror att "standard" är att det är vår när det varit plusgrader 7 dagar i rad, precis som att man räknar att vintern kommit när det är minusgrader 7 dagar i rad :)



Och hihi, visst är det gulligt när de precis börjat gå? Det gör Melwin också snart, snabbare än du anar!

2012-02-23 @ 22:04:02
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0