nu kommer massa bilder =)

eftersom jag har varit dålig på att ladda upp bilder så kommer lite bilder nu från helgen =)
fredagen medans jag o melwin vänta på jim när vi skulle åka till karlskoga =)
tror ni melwin kände på sig?
melwin o pappa myser i soffan
melwin o micke ligger på golvet o myser medans vi väntade på jim =)
finns en sak melwin e svag för.. det är när han blir kliad på ryggen =)
när moster emelie o kusinen wilma kom till oss så åkte vi till torp o köpte snygga brillor till melwin.. han upptäckte välldigt snart att solen ej var så stark i dom så han vill gärna ha dom på sig =)
här badar kusinerna =) melwin skiter i henne bara han får ha en bitring som han gillar o temp mätaren till vattnet =)
här har vi en trött melwin efter en middags vila.. här myser han med sin moster =) dom e såå goa =) <3
köpte lite kläder till melwin o då fick jag med dom här skorna också =) så  idag när det var fint väder så bestämde jag mig att melwin skulle få gå ut med skor för första gången o deet var poppis måste jag säga =)
tänkte lite att melwin gillar att hålla i saker o stå mot saker så jag sa till honom "håll i mamma o pappas bil medans jag tar ut din vagn så kan vi gå ut =) " o det gjorde han med nöje =) mammas goding <3
nu blev det mest bilder men har inte så mycket o säga just nu.. barnen sover o jag o emlie ska snart fixa toan tom på saker så målaren kan måla där i morgon så det är hans sista dag här i morgon o det gillas då kan jag ställa allt tillbaka o få det fint igen =)
idag var vi på babycafé o wilma tyckte det var roligt, melwin somna i vagnen.. =) här har vi en fin bild på melwin när han har pläden han fick av farfar o farmor i helgen =)

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Fina bilder! ÄLSKAR brillorna! ;)

2012-02-28 @ 21:48:33
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0