massor av saker e klara

dagen börja med sovmorgon för både mig o micke till halv 9 o sen blev det frukost för hela slanten. när frukosten var klar så åkte vi till flugger färg för att välja tapeter som vi blivit lovade av hyresvärden.. så måndag kl 7 kommer dom o gör köket, tv rummet o badrummet fint =) bara synd att det är kallt ännu i lgh annars skulle jag må som en gud =)
Nu har jag o melwin nyss badat för om ca 2.5 timmar kommer bästa jimsan o hämtar oss för vi ska till karlskoga o där ska jag köpa lite kläder av en till melwin o sen ska vi kolla på hockey o mysa massssssssor med min familj sen blir det hem tidigt på söndag för micke o jim ska döma innebandy så jag o syster yster ska vara i lägenheten o fixa innan han kommer på måndag =) moster ( jag) saknar wilma (syrrans dotter) såååååå mycket
melwin är super grinig idag men det är la för 5 tanden kommit ut nu=) så han har 3 uppe o 2 nere =) mammas kille börjar bli stor nu =) han står mer o mer utan stöd men inget mer.. tycker det går fort framåt =)
nä nu ska jag packa det sista innan jimsan kommer.. kommer inte blogga så mycket i helgen utan det blir när jag kommer hem på söndag (kanske kan komma in o säga hej iaf) i helgen men inget skert..
ha en skit bra helg mina vänner och ovänner =)
gammal bild på melwin o mig.. saknar den tiden =) <3

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Halv 9, jo jag tackar ja. Här i huset vaknade lillfröken klokan 05 och vägrade somna om. 05.45 gav jag upp och en lycklig Minna men trött mamma klev upp ur sängen :P

2012-02-24 @ 15:31:49
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0