38 graders feber

melwin har haft feber nu i kväll :( han låg på 38 grader o jag märkte det inte så lätt ska jag säga.. upptäckte att han var rosig om kinderna o varm sen fyllt blöjan ända upp till ryggen o det händer inte allt för ofta så jag tog så klart temp o gav han alvedon.. finns en sak som e bra med melwin är att jag kan tempa honom när han sover utan att han vaknar samma sak jag kan ge alvedon om det behövs utan att han vaknar... funderar på om det är tänderna uppe som håller på att gå igenom eftersom det kändes så på honom, det kliar i munnen o han biter på ALLT
micke är på g hem från han varit i väg o dömt innebandy, det är halt på vägen sa han o jag blir så nervös då 1 av 10 är full eller drog påverkad o jag vill ha hem min karl i natt o inte få något samtal av någon att han e på sjukan så låt bli att hända något.. han kör ju bra o lugnt när det är halt.. men jag kan inte låta bli o vara orolig.. vill träna bort det men vet ej hur.. någon som har förslag?
nä sluta nu o tänk så johanna ta dina tabletter o lägg dig så går klockan fort o micke kommer o lägger sig i sängen sen.. :) underbart vad jag längtar efter honom <3
längtar tills tisdag när jag kan ringa vårdcentralen o se svar på mina prover jag tog igår.. för idag har det ej varit roligt med all verk jag har..
nä natti på er.. :) skriver i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0