sista dagen på detta år

hoppas alla mina vänner har haft ett fint 2012 och jag önskar er ett händelserik 2013.. själv har 2012 varit toppen delat året med min fina micke och våran fina melwin <3 jag blivit gravid.
 
det finns mkt dåligt med när det gäller 2012 men tänker inte dra upp det för man ska ju tänka på allt bra istället för dåligt
 
2013 kommer bjuda på, 
15 jan RUL <3 sen kommer massa bm besök under våren
2 april fyller jag 23 år
18 maj melwin blir 2 år 
16 juni är jag beräknad med min andra lilla skatt! <3 
2 sep fyller micke 30 år =) 
 
SEMSTER tider bebisen kommer runt 16 juni typ och då är micke ledig 10 dagar sen har han semster kvar från förra året som ska tas ut och sen har han sin semster som e planerad. så kommer ha melwin o pappa hemma hela sommaren vilket jag gillar då ska vi åka till borås, bada i havet, åka till mamma tror jag, sen vill vi campa också men det får vi se om plånboken säger okej till! som ni märker har massa planer för detta år.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0