haft besök idag <3

Idag på förmiddagen kom tim och theo med deras mamma och hälsade på vilket var kul för mig o melwin  =) alltid skoj att snacka med vännerna =) melwin somna som en bebis i sängen vilket aldrig händer! la honom som vanligt för sin vila som han brukar prata sig igenom men inte idag! skönt de men då är jag ej trött för att vila <3 ja ja kolla på en super bra häst film vid namnet drömmaren (den heter något annat men på svenska heter den så ) 
 
Alla människor längtar nog till jul just nu men det gör inte lilla jag utan jag längtar 3v o 3 dagar framåt, för då ska vi få se vem det är som gömmer sig i min mage. känns som det är tidigt rul men det är v 18+1 så det är lite tidigt men det passar mitt schema så bra =) 
 
15 jan kl 11 ska jag äntligen få se dig igen o få bekräftat att alla sparkar o puffar jag börjat känna är verkliga tror inte på dom förräns jag ser ditt hjärta slå. min fina unge! jag älskar känslan av att bära dig o veta att du snart är född och får spendera livet med din bror som är världens snällaste och du har en pappa som älskar dig tusen gånger om och så klart jag som saknar att få amma dig och få ha dig vid min sida =) 
namnet på dig har vi bestämt ska också ringa efter jul o nyår och boka in så micke får skriva sig som pappa på dig innan du är född så du slipper heta POJKE/FLICKA olsson tills papprena är klara! för du ska födas som fredriksson-sten och det är en sak jag ska stå fast vid =) 
 
nä nu ska jag se klart filmen sen ska min fina melwin vakna om en liten stund och då blir det nog ut en stund till eller soff häng =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0