god morgon

Idag lämna vi melwin hos dagmamman fast det är ledig vecka för micke! melwin har inte varit där på länge pga resa till mamma och sjukdomar, sen ska dom ha lucia tåg idag så han behövde vara med lite också. Melwin blev lite rädd en sväng men han har ej varit där på länge sen kom den andra killen som är på samma dagmamma och sa " hej melwin, det är ju jag o sitt namn" melwin blev genast glad och tyckte det skulle bli kul o leka med alla barnen <3 tack underbara pojk för du tog med melwin in som du har gjort varje dag sen han börja. roligt att melwin har en kompis och umgås med =) 
Letat tomte/pepparkaksdress till melwin idag men hitta inget så han får ha en skit ful dress men en söt tomtemössa med nallepuh på! hade inget annat fick veta detta i måndags så lite snålt med tid och få veta sånt!! 
Nu i veckan som kommer ska melwin till uddevalla till ögon och kolla om han skelar som dom trodde när han var mindre! detta är ett återbesök och jag ser inga fel på hans ögon men nu får vi veta om han behöver glasögon eller inte! Tror iof inte det men vi får se!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Vad hände i k-stad inatt? någon som såg detta ? hade varit kul o sett det själv men en annan sov.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15917198.ab detta pratar jag om just nu =) 
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Idag är det 12-12-12och jag ska kolla klockan o få en bild på 12:12 med på klockan =) alltid skoj och spara på då det är sista gången jag får uppleva detta då jag inte lever tusen år till! 
 
nä nu leta lite till efter en dress till melwin sen annars får det han ha duga! =) ha en toppen onsdag för det ska jag ha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0