god morgon alla

Nu sitter jag o håller min son sllskap när han äter =) självklart har jag redan käkat, jag äter snabbare än honom! 
Nyss har jag skrivit till ams vad för jobb jag sökt osv och ska dit på möte idag! Inte så sugen på att dra till ams, men men sen blir det troligtvis o hälsa på lilla simon som fyller 3 idag =) så blir det till barnmoskan sen idag.. känner att jag har många bollar i luften idag =) funderar på om melwin ska få sluta o sova middag! för han somna inte förräns 9 halv 10 igår så nu på morgonen är han skit trött för han inte sovit klart! för sover han inte middag så somnar han vid 7 halv 8 och han sover till samma tid dagen efter, o när han ska vila mmiddag tar det ibland upp till 2 timmar innan han somnar och då är det dax att gå upp för honom. får se hur vi gör för han somnar inte hos ella heller så därför känns det som han kan ligga o läsa en bok eller lyssna på en saga eller något isf att inte sova eller vila alls! 
 
idag skulle min mormor fyllt år!  <3 
 
nä nu blir det att göra oss klara för att åka till lysekil 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0