bild bomb

tänkte visa er så duktig son jag hade den 2 dec när min kusin på 5-6 år dansade med dansgruppen, fick äran att åka dit medans vi var hos mamma och titta på henne.. det kommer INGA bilder på henne då jag inte laddar upp bilder på andras barn utan att fråga! 
 
 
allt blev mer roligt när man får sitta i mormors knä och mysa <3  <3 <3 
 
 
så vacker mamma jag har! kan ni fatta att hon fyller 42 om mindre än 1 mån och snart mormor till 4 barn.. otroligt ung och vacker kvinna som betyder allt för mig o melwin <3 <3 du ska veta mamma att du är den bästa som finns fast vi haft våra tråkiga stunder..
-----------------------------------------------------------------------------------------------
 
idag var det lucia på melwins dagmamma, dom samlade ihop 2 dagmammor med alla deras barn och måste säga att det var så mysigt och så DUKTIGA barn det finns <3 kommer lite bilder på melwin 
 
 
kom också två bilder på dagmamman =) melwin gillar henne massor så för mig var det nästan ett måste att hon skulle vara med =) 
 
 
min fina buse på dagis kortet <3 mamma älskar dig
 
medans sambon e på lussebandy så myser jag i soffan och ska snart sova =) hoppas ni alla har haft en bra  12-12-12. tog ingen bild på 12-12-12 12:12 för jag sov då :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0