semstern är slut :/

Idag börja micke jobba kl 6. så tråkigt att sitta hemma själv utan honom, men men idag är det tråk väder, Just nu sitter melwin på rummet o leker. =) och jag sitter här o tare lugnt. 
 
Hoppas dom ringer från stångenäshemmet idag så jag får veta om dom vill ha mig eller inte,
Om dom vill ha mig måste jag kontakta våran dagmamma o kolla om vi inte kan skola in melwin tidigare eller om han ska börja hos hennes andra dagmamma " som tar hand om alla barnen när bella är på semster eller är sjuk" så vi får se. men måste vänta på att jobbet ringer först =) 
 
Sen måste jag bara säga GRATTIS SYSTER på 20års dagen <3 älskar dig fina emelie 
 
 
 
gammal bild på melwin o emelie. men grattis sötaste emelie <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0