onsdag

grattis alla födelsedags "barn"
 
LAaza fyller 45 år idag ( min styvfar) 
melwins fasters man fyller 30idag
mammas kusiner fyller 50år idag ( tvillningar)
 
så på morgonen var vi o gratta melwins fasters man, bjöds på tårta och kaka =) sen hem o laga mat och sen la vi melwin men han VÄGRA att somna det ville sig inte så jag tog honom i vagnen och gick med pappa till sitt jobb så kunde jag handla med =) och då somna han. så melwin sover sen en halv timma tillbaka och nu kan inte jag lägga mig lite! är så trött sov inte så bra i natt heller :(
 
 
kommer lite bilder på mina fiskar
 
 
på min vackra hona som kommer lägga yngel snart och dom andra med för den delen =) 
 
 
 
här är en hane som jag tror är pappan till mina yngel som kommer komma för han får vara nära " boet" 
 
 
här är min fina flicka som jag verkligen gillar. hon är den finaste fisken i mitt kar <3 
 
 
här är två flickor till och hanen ( pappa till yngelna ) har två hanar och 3 flickor =) 
 
 
 
blev lite bus kort med melwin <3 älskar dig världens bästa kille.. =) nu ska jag lägga mig o soffan en stund o invänta att melwin vaknar eller att jag väcker honom halv 3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0