JOBB?

Idag har jag sökt jobb. ringde boendet här i brastad o chefen var på semester och hennes sommar vik var också ledig idag så jag prata med en som var chef över hemtjänsten men där vill dom ju inte ha mig för jag inget körkort har. ( sen trivs jag bättre inne än ute ) när det gäller sånt. så måndag - onsdag ska dom ringa och svara på om jag får börja gå där på timmar =) HAPPY jag är just nu. så nu hoppas jag på att dom ringer o säger att dom behöver mig på en gång. undra bara hur det blir med melwin då. han ska ju börja hos dagmamman om 3 v typ. och känner lite så kanske får ringa henne till veckan o höra om hon måste ha så lång semster eller om han ska vara någon annan stans eller om jag ska tajma mitt schema efter mickes. vi får se väntan är seg iaf

Idag kom också lotta,virre och sussie med lite ciklider till mig. FICK 3 flickor och två herrar så nu blir det att fixa karen idag, stoppa ner en tvättad kruka där med så dom kan gömma sig
 
 
 
 
 
 
 
 
så här ser dom ut ( men denna är lånad från google.se ) zebraciklid heter dessa =) ska bli kul o se hur detta blir. så idag blir det vatten byte i båda karen och sen göra sent o fint.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0