Data fri dag

Idag har micke och jag bestämt att datorn inte ska startas och samma med ps3an. Så nu blir det ett mobil inlägg bara. Haft en kompis + barn på besök idag och vad kul Melwin hade det. Inte ofta han har kompisar på besök hemma. Tidigare idag fick vi besök av gullvi och kamilla. Det är Melwins farmor (gullvi) och faster (kamilla). Stor städade idag med så nu ligger jag med en vete kudde på magen o väntar på att mensverken ska försvinna. Imorgon utlovas sol. Hoppas det för då blir det sol o bad.Jag ska inte sola så min rygg är helt sönder bränd o har stora sår på hela ryggen. Så nu blir det sova o ta en ny dag imorgon. Älskar dig Mikael du är världens bästa pappa/sambo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0