blandade känslor

idag börja dagen med mys vid tv:n melwin satt på babycaren i ca en timma idag o kolla på barnkanalen =)
 
 
så här ser det ut då =) undebrart o se en liten kille så nöjd för lite tv =) 
sedan blev det ut på en promenad och det var otroligt skönt. melwin fick gå till affären själv utan vagn och det gick bra ner till affären men hem var lite värre. han kanske inte helt redo ännu men blir att träna o träna =) 
 
 
här har vi en glad kille som hjälper mamma o hålla i nyklarna.. något roligt måste man ha o pilla på =) 
 
när vi kom hem fick jag förfrågan om jag ville vara barnvakt till leon och det är klart man vill det =) så medans jag vänta på honom till lagade jag lassagne och vi käka den, sen la melwin sig o vila och vakna lagomt till leon kom. så blev massa lek o bus, lekte ute lite när vi kolla på jamie o hennes familj när dom hjälpte jamies mormor att flytta =) micke fick hjälpa till på ett hörn också.. när jamie kom med leon så fick vi fina blommor =) att en sådan sak kan göra en så otroligt glad 
 
 
nu sover melwin eller ligger i sängen med vällingen så jag o micke ska passa på att käka blåbärspaj som jag har fixat idag. så gott det kommer bli.
 
 
här står den i ugnen =) 
 
Imorgon ska micke till tanum på innebandy träning och jag kan slå vad ALLA pengar på jorden att dom kommer supa micke under stolen så han kommer vara bakis på söndag och då får han sova i bilen :P urk ingen fylle kaja hemma. kul att mickes kompisar tar med honom på roligheter när han fyller men när jag fyller får jag inte ens besök. så fel det känns men är la så när jag bor så långt från alla mina vänner <3 saknar er så otroigt mycket
Imorgon åker jag o melwin till farfar o farmor under dagen kan bli över natten med beror på hur farfar mår efter behandlingen som han har fått idag men iaf lite sällskap är aldrig fel =) men på söndag måste jag vara hemma för att då kommer melwins säng. längtar som bara den o få fixa o dona hemma =) sen fyller ju min älskade micke år på söndag med. <3 <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0