bilder på allt o inget =)

Godmorgon. förlåt att det blir så lite skribvande nu. men på tisdg åker vi hem så då kommer jag uppa ofta igen. Trött är jag idag för jag lägger mig runt 12 o går upp runt halv 7 - 7 så blir seg är man.
 
 
min lilla melwelina ? =) mammas söta försökte sätta dom i håret så jag hjälpte honom o så blev det då =) mammas fina melwin <3
 
nästan varje morgon har vi varit hos syster för mamma jobbat natt så jag vill att hon ska få sova utan att vakna av allt o alla.. men idag så är mamma ledig o därför måste vi inte gå någonstans =)
 
 
 
melwin sover gott på golvet =) söötast i hela världen är han ( detta är taget samma morgon som dom andra bilderna som kommer nu =)
 
 
melwin o wilma lekte i wilmas säng =) sötaste kusinerna i världen <3
 
 
wilma har en lära gå stol som bara står för det mesta men melwin hoppa upp på den o i den så han åkte i kring på denna som var ALLDELES för låg för honom. men så länge han har roligt så varför inte ? :P
 
IGÅR var vi med fredrik o linn. så vi kom dit så skulle typ melwin äta o sova, men han  vägra somna i vagnen o då sa jag att han kunde få ligga i soffan o bara ta det lugnt för att iaf vila lite. så vi satte på barnprogram o melwin la sig i soffan o vad hände efter 10 min i soffan ? jo han SOMNADE =) =) så han sov i soffan medans linn såg på tv:n o jag o fredde spela kort
 
 
tre fina bilder på melwin när han sov middag.
 
 
Dom här dagarna hsar jag lärt känna jockes nya tjej som han snart haft 2 månader o hon är helt underbar, kan inte fatta att min bror skaffat en sådan underbart snäll tjej.
 
linnea har en ny karl o han är som han är speciell och hans hund är helt underbar.
 
 
denna fina hund förgyller mina dagsturer ute =) nu tränar vi henne att vara med mycket folk o barn då hon inte var med det så mycket som liten. för hennes kille har varit själv alla år med henne =) sööötaste hunden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0