bad med magda igår

igår åkte vi in till lysekil igår  det var varmt o fint väder, dom spela minigolf när vi kom in så vi kollade på  =) jarmo och magda fick båda 52 P så dom fick lika mycket =) Efter det blev det till ramsvik o bada och visa dom en av dom bättre badplatserna vi tycker om. men dom hade inte sett den förut ändå har dom varit här FLERA somrar. ja ja efter badet blev det att åka o lämna dom i lysekil o då ville jarmo bjuda på en läsk på pårmen så det tackade vi ja till. Sen bar det hemmåt melwin åt bra kvällsmat och sen åkte han i säng. vi passa på att se lite film o käka lite chips och dip =) sen kvällen för oss också. melwin hade tydligen vaknat  inatt så micked hade gått upp ( jag hörde inte det) sen vakna melwin vid 3 då gick jag upp. mhmm orolig kille inatt känns det som. men efter der vakna han vid 7 imorse o jag var HELT DÖD orka inte ett skit så micke tog honom nu på morgonen o jag fick sova en stund till vakna kl 12.... ja ja nu har jag iaf vakna till lite fast känner mig trött, yr, kallsvettas, mår illa så blir nog bara en inne dag idag :(  så snart vaknar melwin igen efter lite vila så får vi se vad som händer o sker =) ha det bäst 
 
 
 
kommer två bilder micke tog på oss imåndags <3 
 
 
 
detta var efter han hade vilat så blev det soff mys <3 älskar dig melwin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0