lördag kväll

nu sitter jag o gubben o soffan helt tyst o lugnt melwin har sovit 40 min idag så han var DÖDStrött vid 8 så vi tänkte ja ja lite gröt o sova.. 4 skedar gröt fick jag i honom han åt lite mat med oss med en liten stund innan med lite sallad o några pommes.. hoppas han står sig på det inatt.. mammas lilla goding.. han har nu dom senaste dagarna vaknat när vi ska lägga oss runt 10 så tänkte om vi är vakna längre kanske han inte vaknar :P hihi.. imorgon blir det kalas för lilla tim =) ska bli skoj melwins andra ettårs kalas han varit på sen har han sitt egna.. =) idag har jag bjudit in lite mammor o barn som ska gratta honom.. hade varit kul om fler ville komma men vi får se =) nu tar jag kvällen så jag orkar med morgonen =) natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0