jaha.. =)

jag har gått ner ett kg o ska inte till baka till barnmoskan förräns om 14 veckor.. känns skrämmande lång tid.. men det ska allt gå. med melwin var jag inne minst en gång i mån för jag mådde så dåligt men mår relativt bra nu =)
micke sa till mig. Johanna fram med kameran o kolla melwin. då sitter han i lekbacken o kastar ut alla leksaker men självklart så ramlar melwin när han vill ur den.. knäppa unge säger jag bara.. =)
igår kväll var melwin välidigt mysig av sig då hitta vi honom så här
=) mammas söta bebis kollar på tv.. o nu på eftermiddagen står han utan stöd.. =) han blir bara duktigare o duktigare för att vara snart 11 månader =) <3 mammas socker sööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0