idag har vi varit på babycafé

idag börja vi dagen halv 7 o sen varit på babycafé o fick träffa en 2,5v gammal bebis.. attans vad jag saknar tills jag har en sådan liten.. kändes som den var typ 1 kg men han vägde 3618kg när han föddes men man ser på melwin o denna lilla underverk så tänker man har min bebis varit så liten? o melwin var jätte snäll mot denna lilla bebis så det ser lovande ut för när bebis föds.. =) nyss käkat massa god mat o sambon ska vila lite innan han ska jobba natt.. o det gjorde han natten som var med.. jag sov så otroligt bra. vakna bara kl 2 av att jag trodde kl var 8.. haha så tokigt det kan bli =) annars idag har jag sovit lite o varit till affären o blivit svimmfärdig.. :/ har inte järnbrist heller kollat upp detta så vet ej varför jag mår så här.. men ska inte klaga heller för det är det ända jag känner av så ska vara glad i morgon går jag in i v 13 o idag har jag 196 dagar kvar till bf... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0