bm besök idag

vi var hos mamma i helgen o satt aldrig vid datorn därför blev det inget inlägg.. men under fredagen på kvällen kom vi hem till mamma o hon hade fixat fint åt oss som att få upp våra sängar osv.. o i bilen på väg från stockholm börja melwin spy i kaskader av att han fick smaka en banan bit medans vi åkte (ALDRIG IGEN) så det blev ett långt stopp för att ta bort det värsta så vi kunde ta oss till mor.. kom fram runt halv 12 o melwin somna 12 tack o lov. lördagen blev det att tvätta rent hela bilbarnstolen o klädseln åkte i tvättmaskinen o hans kläder sen blev det att låna syrrans stora bilbarnstol till ikea i örebro.. där var det dax igen melwin vägra äta o spydde igen.. o denna gång fundera vi på om det var magsjuka eller vad felet var?! så vi åkte hem för att han skulle få vila.. temp togs 39,1 grader visa det.. o sen börja melwin under kvällen ta sig för örat o börja rinna mycket ur dom o han grät massor.. men han somna utan en tanke på något.. han vakna flera gånger o grät på natten ( kände mig som småbarns mamma igen) o på morgonen ringde jag vc i karlskoga för något var ju fel för febern steg till 39,5 o melwin blev mer hängig o trött.. så efter ett besök hos läkaren kl 1 på söndagen så fick vi svaret.. dubbelsidigöroninflammation... där kom förklaringen till att han hade feber o spydde.. han börja redan kl 2 samma dag med medicinen.. måndag mådde melwin bättre ingen feber o öronen kunde fixas rena utan att mer kladd kom o vi tog en sväng till donken för att mysa med alla goa vänner... o det var min födelsedag som vi inte fira så hårt eftersom melwin var sjuk. tisdag åkte vi hem o melwin sov nästan hela vägen första stoppet var i trollhättan... sen väl hemma blev det bara mys... kunde stoppa in bilbarnstolen första gången i bilen igen under måndagen tack o lov...
O idag blir det bm om en stund.. kommer vara i lysekil nästan en timma innan min tur.... o melwin är grinig o trött så han kommer nog sova under bm besöket idag.. =) får skriva mer sen om jag orkar.. men nu har ni iaf fått höra lite vad min helg bestått av =)
melwin myser med sitt fadder på donken i måndags.. =) kärlek till er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0