åka gratis på bussen är bra =)

Idag börja dagen med att melwin vakna 7 som han gör nästan alla mornar o jag tycker det är en okej tid att börja dagen. väckte micke vid halv 9 för jag skulle ner till ica o köpa färskt bröd.. ÄLSKAR DET.. kom hem 10 över 9  ( dom öppna 9) när jag kom hem så hade micke matat o bytt på melwin  sen halv 10 bar det av ner till bussen som skulle ta oss till babycafét. kom på bussen o skulle betala med kort o det står error tänkte vad nu ?!!!! maskinen vill inte hänga med sa hon som körde du åker gratis.. tack 34 kr sparat.. =) vi träffa 3 härliga mammor där. vi var 4 st vuxna o 5 barn så lugnt o tomt. när vi skulle åka hem stod vi i hamnen o vänta på bussen o melwin somnade i vagnen
medans bussen kom så tryckte jag på knappen bak för att chaffören skulle se att jag vill in då det var många som skulle med. men hon öppna inte så en av dom som gick på bad henne öppna o jag tog mig upp o vänta på att kön skulle ta slut på folk så jag kunde betala för mig innan hon skulle åka.. men hon åkte utan att jag fick betala så jag sket i o betala.. inte mitt ansvar när hon inte kan öppna dörren när hon såg mig vid busskuren eller när jag tryckte på knappen.. sen att hon inte kunde stå still medans jag skulle gå så jag åkte gratis för ca 70 kr.. inte fel o spara pengar. väl hemma stod maten på bordet som sambon lagade idag.. =)
melwin vakna i samma veva vi kom hem så han fick lite mat men ville inte äta själv idag så pappa fick hjälpa honom. men han sov så lite så det räckte inte för idag så han sov en stund till i vagnen.
här är melwin nyvaken o myser med mamma i soffan till unga mödrar <3
men inte många minuter mys innan det är i full gång
melwin gillar sitt tält mer o mer.. =) lagt massa gossedjur som han leker med o ofta ligger han o kramar på dom där inne
melwin fick en flska nypon av mamma idag så han bet i "nappen" på flaskan o kröp in dit o la sig o eftersom han kändes kall så la jag snuttis över honom =) mammas fina underbara melwin <3 älskar honom så otroligt jävla mycket <3
NU KOMMER DET LITE BILDER
melwin är min lilla kanin =)
melwin har börjat äta mer o mer själv.. detta är från i går =)
i söndags gick vi till förhoppningsvis melwins dagis o gungade o det var super kul tyckte han.. pappa var med o gunga alltid kul då tycker melwin
nä nu ligger melwin o sover eller ligger i sängen iaf.. han har svårt att somna utan bilen eller vagnen.. seperationsångest på hög nivå har han.. men lite tårar får komma o lite lek i sängen med sina snuttisar så somnar han ofta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0